Afsnit og opgaver i haven.

fredag, august 29, 2014

Fridage forude!

Jeg har fri de næste tre dage og regner bestemt med at udføre noget havearbejde.Vejrudsigten lover regn,men der er også opgaver i vinterhaven at lave.
Astrid Lindgrenroserne blomstrer flot og er en fantastisk sund og blomsterrig rose.I samme bed vokser der forskellige stauder,som stadig blomstrer bl.a. violfrøstjerne og flere sommerblomster f.ex. kæmpeverbena og tobaksblomst.
Dette bed er et af de eneste bede jeg ikke vil ændre på!
God weekend!






2 kommentarer:

Lykkelig i hagen sagde ...

Så nydelige rosene dine er! Mine får så mange flekker på bladene, så jeg er redd jeg må fjerne alle og starte på nytt. Ha en fin sensommerkveld!
Hilsen Anne-Kristin

Bruuns Have sagde ...

Det ser også skønt ud, god arbejdslyst :-)

Et ganske særligt år!-2020