Afsnit og opgaver i haven.

torsdag, maj 09, 2013

Så er vi klar til at så!

Idag blev vi færdige med at etablere køkkenhaven.Vi fik afgrænset stien langs med højbedenes inderside med en kant af lærketræ.Derefter blev stien belagt med "colorflis" i farven teak.
Vi fik leveret en storsæk med flis igår,som blev placeret i indkørslen og som følge deraf "spærrede" bilen inde.
Sækken er nu tom og den meget kulørte flis er lagt på en sti i haven foruden på stien i køkkenhaven.Mon ikke det falmer lidt med tiden!
Det har været rigtig godt arbejdsvejr,men jeg fik dog tid til at tage lidt billeder.






5 kommentarer:

Hanne Tilst sagde ...

Jeg er selv meget glad for kanter, så jeg er nysgerrig for at høre, hvilken kant du har på tredie billede.

God weekend.

Lises have sagde ...

Hej Hanne
Det er storrodet storkenæb.
God weekend
Hilsen Lise

Hannes Have sagde ...

Hej Lise, det ser vel nok spændende ud med jeres køkkenhave. Jeg har en del roser, der vokser på buer lavet af træ og rionet. Jeg har lært at det ikke altid er så godt at "putte" grenene ind i hullerne på rionet,men derimod binde grenene til rionet. Jeg har også købt Tante Grøn det er en rigtig god bog. Jeg kæmper med skvalderkål i bedene,det skal jeg vist blive ved med. Mange hilsener Hanne

Hanne Tilst sagde ...

Tak for info. Tror det er den jeg har i forvejen, må lige google det.

Jette sagde ...

Hej Lise Flot køkkenhave du har fået dig.Og dejligt med afgrænsning.
Det hele ser rigtigt fænt ud.Og mon ikke at de røde sten falmer med tiden God aften Jette

Et ganske særligt år!-2020