Afsnit og opgaver i haven.

onsdag, juni 04, 2014

Morgenbilleder!

Inden jeg skulle sove efter nattevagt,gik jeg ud i gårdhaven og tog et par billeder over hegnet.
Det er i denne krog af haven de blå nuancer der er fremtrædende nu.
Den blå lupin,som jeg " lavede " for et par år siden har en smuk,dyb farve og en passende stabil stængel ( i vores blæsende klima )
Jacobsstigens pyjamasblå farve " kvikker " bedene op flere steder i haven, - det er en af de uundværlige " selvsåede "
Digitalis kommer også mange steder,men de hvide "Pams Choice", har jeg bestemt placeringen af ,da jeg havde " opfostret " dem sidste år. Gad vist om de også vil selvsåe?





1 kommentar:

Bruuns Have sagde ...

De blå farver er virkelige fine, kan godt forstå at du kan lide dem. Viste ikke at Jacobsstigen er selvsående, det må jeg prøve, jeg har den ikke, men kan godt lide det selvsående. Bare det at man ikke bestemmer hvor de skal stå er skønt :-)

Et ganske særligt år!-2020