Afsnit og opgaver i haven.

mandag, juni 30, 2014

Weekendens åbne have!

Som en af de mange haver deltog vi i havefestivallen og åbnede havelågen for besøgende både lørdag og søndag.
Der kom nok ca. 50 gæster hver dag og gjorde dagene uforglemmelige.Generelt herskede der en positiv ånd og snakken gik om det fælles,nemlig haveinteressen.Mange gav udtryk for at de var blevet inspireret til ændringer hos dem selv.
Lørdag kom der nogle meget kortvarige regnbyger,men alle var forberedt og havde regntøj og paraply med.Søndag kom der ingen nedbør og solen var i perioder fremme.
Jeg har helt sikkert lyst til at åbne haven en anden gang og det eneste minus var,at jeg ikke selv kom på havebesøg.
Her er nogle fotos af det der umiddelbart vakte mest opsigt.



















3 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Dejligt med mange besøgende, jeg kan godt forstå, at de beundrede din have. Det gode ved åbne haver er netop, at folk får inspiration til at gå hjem og lave noget lignende.
Jeg havde kun 25 gæster, men det er mange på Samsø, så jeg er godt tilfreds.

Solbakken sagde ...

Det var sørme flot med så mange besøgende. Er det første gang, du holder åben have?

Lises have sagde ...

Ja det er første gang,men skal prøves igen.Det var hyggeligt at møde haveinteresserede på den måde.

Et ganske særligt år!-2020