Afsnit og opgaver i haven.

lørdag, oktober 05, 2013

Efterårsfarver!

Det er vemodigt at havesæsonen snart er ovre for i år,men endnu er der meget at frydes over.
På en lille fotorunde i haven lørdag eftermiddag så jeg flere planter med smukke efterårsfarver.
Den benved jeg fornylig har købt og plantet står nu med det smukke røde løv.Den rødgrenede kornel har også skiftet løvfarve,men den er jo også dekorativ uden blade.
På flere af stativerne med klokkeranker,så jeg nogle stribede blomster,- dekorative ikke!
Det er det første år ingefæren står med de sjove orange blomster,-jeg har plantet dem for flere år siden.







4 kommentarer:

marie sagde ...

jeg er misundelig - din klokkeranke blomstrer.

Jette sagde ...

Hej Lise.Ja! efteråret er over os......og med de smukkeste farver.
Har lige lavet et indlæg om de første 1½ år på bloggen.Det har bare været en fantastisk tid.
Smukke blomster på din klokkerankeOg dejlige efterårsfarver i din have God søndag Jette

Høneballehaven sagde ...

Dejligt med alle efterårsfarverne. Især vinget benved har smukke efterårsfarver, godt du nåede at anskaffe dig den, inden løvet faldt af.
Klokkeranker er så smukke.

Anette Krogh Pedersen sagde ...

Der er en helt særlig stemning i haverne nu, med al den overflod og smukke farver. Dejlige billeder fra din have Lise.
Knus

Et ganske særligt år!-2020