Afsnit og opgaver i haven.

lørdag, december 01, 2012

Fortsat snevejr!

Det har sneet flere gange idag så der ligger nu et pænt,tykt lag.Jeg har været ude for at feje sneen af de stedsegrønne planter.Det ser ganske vist meget dekorativt ud med sne,men da der forudses mere sne og fortsat minusgrader,bliver snetrykket for stort.
Da jeg alligevel var ude klippede jeg vedbend og buksbom,som jeg ville bruge på kalenderlysdekoration.I kan se resultatet nedenfor.



Jeg har for ca. ti dage siden sat hyacintløg i jord indendørs og dækket dem,så de kunne slå rødder.Det har de gjordt og står nu udækkede i et varmere rum.Jeg tror de vil stå med blomsterknopper til jul.nedenfor kan I se de samme hyacintløg i blomst for to år siden.

1 kommentar:

Mathias Emil sagde ...

Hej Lise,
Hvor kan jeg godt lide din mentalitet, at genbruge løg og lave blomster på dem igen. Det er vi mange der kunne lære af. Gode tanker herfra.
Dbh Mathias

Et ganske særligt år!-2020