Afsnit og opgaver i haven.

fredag, juli 08, 2016

Åben have!

Torsdag aften kl. ca. 20.00 ankommer omkring 50 havegæster.De havde forinden været i en anden have i nærheden.Det var tørvejr i starten af besøget,men snart begynder det at småregne.
Gæsterne udviste stor interesse for havens planter og indretning.Jeg havde som vanligt mine frøformerede planter stående udenfor drivhuset og flere spurgte om jeg solgte planter.Det var især sølvsalvie som vakte begejstring og da jeg har mange andre planter til udplantning,solgte jeg dem jeg havde.
Da det stadig regnede blev kaffe og brød indtaget i vores carport i stedet for det planlagte arrangement under åben himmel.Trods vejret var det meget vellykket og jeg finder det inspirerende at  have besøg af andre haveinteresserede.
Jeg kom stort set gennem alle bede i haven forud for besøget.Nu regner jeg med at få plantet en stor del af mine planter ud i de nyrensede bede i de kommende dage og efter vejrudsigten kommer der meget belejligt regn.
Idag gik jeg en tur igennem haven og tog nogle fotos,- se med her!















4 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Tillykke med de mange besøgende, det er altid hyggeligt med havebesøg, omend 50 er mange på en gang.

Lene sagde ...

Hej Lise
Det var en rigtig dejlig aften og hvor så det godt ud i haven😃
Mvh
Lene

HAVELIV sagde ...

Skønt at høre Lise dejlig med så mange haveinteresserede mennesker det gør en dejlig forskel og på alt det man gør i haven god respons.
Glæder mig på dine vegne.
Kh Grethe

Livsnyderhaven.dk sagde ...

Hej

Sikke en skøn oplevelse påtrods af regn. Det er altid skønt at dele sin have med andre have interesseret.

Maria

Et ganske særligt år!-2020