Afsnit og opgaver i haven.

mandag, oktober 29, 2012

Aktivitet indendørs

Dagens vejr var som skabt til arbejde inde og der var flere haverelaterede opgaver der ventede.
Jeg har for flere dage siden gravet georginer op og haft dem liggende til tørre i redskabsrummet.Vist er der arbejde forbundet med georginer,men som bekendt er det lysten der driver værket.Når de er tørre og befriet for jord lægger jeg dem i papirsposer med spagnum og placerer dem i kasser i redskabsrummet.
Nogle af mine kæmpeverbenaer har jeg gravet op og opbevaret efter Kjeld Slots opskrift.



I et par år har jeg sået Verbena,men de er længe undervejs og det har endt med at jeg har købt planter.Verbena er en flittig selvsåer og sidste efterår gravede jeg også nogen op og plantede i potter.Disse havde et godt forspring og har prydet haven indtil nu.

Ingen kommentarer:

Et ganske særligt år!-2020