Afsnit og opgaver i haven.

tirsdag, september 24, 2013

Endnu en dejlig (arbejds)dag i haven!

I lighed med igår har det været flot vejr med sol og blå himmel.Jeg har været i haven stort set hele dagen og får ryddet op i bedene.
Der er forskellige stauder som holder flyttedag og mine hjemmedyrkede kommer i jorden.
Jeg har bestilt roser i Bilka,som kommer d.17/10.Den ene slags er Rose de Rescht og den anden er Astrid Lindgren.Sidste år ved samme tid fik vi ti roser af førstnævnte og de har været superflotte i år.
Jeg havde teknisk uheld med mine billeder i går,så jeg valgte at slette indlægget.Håber på større held denne gang.






1 kommentar:

Unknown sagde ...

Det ser hyggeligt ud med de store træer, du har i haven. Spydverbenaen kan jeg også godt lide.

Hilsen
Jettemmmmajken

Et ganske særligt år!-2020