Afsnit og opgaver i haven.

lørdag, maj 28, 2016

Køkkenhave og drivhus!

Har taget nogle fotos fra vores køkkenhave hvor der er god vækst i det meste.
Vi har tre forskellige rabarberplanter,som fylder en del af det beskedne areal,men vi bruger afgrøden både til tærter,grød og syltetøj.
Vi har lagt to slags kartofler,en tidlig og en mellemtidlig sort,som begge står rigtig godt!Holder meget af  de nyopgravede rødder!
Der er "bunddække" af jordbær,men vi har også jordbær i et højbed et andet sted i haven.
Jeg har stillet potter med jordbær på kanten af et højbed og disse har stået i drivhus,så der er store bær på nu.
For to dage siden plantede jeg mine "hjemmelavede" tomatplanter ud i drivhuset,-fire forskellige slags,som jeg senere vil komme mere ind på.
Drivhuset er desuden fyldt op med forskellige stauder og sommerblomster sået i foråret,som nu snart skal plantes ud!Mere om disse planter senere.
God weekend!











1 kommentar:

Mc sagde ...

Der er gode muligheder for at blive selvforsynende, kan jeg se :-) det ser godt ud!

Et ganske særligt år!-2020