Afsnit og opgaver i haven.

mandag, juli 03, 2017

'New Dawn',- bedre år for år!

Jeg har haft rosen 'New Dawn' i mindst fem år og det er første år jeg forstår fascinationen af denne rose!
Den er plantet sammen med to forskellige klematis,som de tidligere år har blomstret sporadisk.I år har jeg endnu ikke set livstegn fra dem!
Rosen er plantet i et Claus Dalby-stativ lavet af vores lokale smed i en fantastisk kvalitet og noget højere end de Claus Dalby-stativer Bilka forhandler.
'New Dawn' har i år nået toppen,-også i stativet og jeg sætter stor pris på den!




2 kommentarer:

Tim Skovrup sagde ...

helt enig.. man SKAL bare have en New Dawn i haven :)

Malene, Lad Romantikken Blomstre sagde ...

Ja, selvfølgelig SKAL man have en New Dawn. Det var den første rose jeg plantede her, så den er 7 år gammel hos mig. Jeg giver dig dog ret i, at det først er når den har nogle år på bagen, at den virkelig bliver flot.
Knus
Malene

Et ganske særligt år!-2020