Afsnit og opgaver i haven.

onsdag, september 06, 2017

Skriv dagbog og bliv en del af Danmarkshistorien!

For 25 år siden blev danskernes første dagbogsnotater en del af Danmarks historie og således nu igen.Jeg synes det er en god måde at give et indblik i danskernes øjeblikkelige hverdag.
At skrive blogindlæg kan sidestilles med et dagbogsindlæg,dog som regel med udgangspunkt i et bestemt emne/interesse.
En stor del af min hverdag er præget af min store haveinteresse.Idag var jeg på en fotorundtur i haven    
Haven er meget frodig og de fleste planter er groet mega meget.Mit rhododendronbed,som blev anlagt i foråret har haft stor gavn af den megen regn vi har fået.Jeg har netop plantet 12 lyngplanter.
De forskellige hortensia har ligeledes haft godt af det våde vejr.
Drivhuset har været en succes i år.Lige nu bugner det af store mængder tomater,så kreativiteten m.h.t. at anvende disse resulterede idag i en tomattærte til aften.
De to agurkeplanter med slangeagurker har leveret mange agurker og der er stadig nogle på vej.De fleste agurker er blevet eddikesyltet så vi kan nyde dem i måneder frem.
Håber vi får nogle dejlige septemberdage (de første par dage var gode) da der er forskellige opgaver vi skal have lavet inden vinter.











1 kommentar:

Marianne Selvig sagde ...

Deltager du så i det med "Danmarkshistorien"?

Et ganske særligt år!-2020