Afsnit og opgaver i haven.

mandag, december 11, 2017

Julegaver,- til mig selv!

For et par dage siden hentede jeg en pakke,men først idag har jeg åbnet den.Det var ikke nogen overraskelse hvad den indeholdt,da jeg selv har bestilt det.
I pakken var der en lille 1 liters vandkande fra Haws i mørkegrøn plast og med en messingfarvet tud.
Den er rigtig fint lavet og ser næsten ud som en metalvandkande.
Jeg har prøvet den af,- perfekt!
Endvidere var der den længe ventede løgsætter der ikke var på lager,da jeg skulle lægge løg i efteråret.
Et fint stykke værktøj fra Burgon&Ball med et langt skaft.
Jeg havde svært ved at finde en løgsætter i DK men hos Hokus Krokus kunne jeg blive kontaktet,når den igen kom på lager.
At lægge løg er ikke en af mine favoritopgaver i haven,men med det nye værktøj tror jeg det bliver lettere.Desuden forestiller jeg mig,at den kan anvendes til at lave plantehuller med,når mine hjemmelavede småplanter skal i jorden.




2 kommentarer:

Marian Haugaard Steffensen sagde ...

Lækre sager 😊

Lises have sagde ...

Jeg ser frem til at få gang i løgsætteren!

Et ganske særligt år!-2020