Afsnit og opgaver i haven.

onsdag, marts 07, 2018

Sig det med blomster,- også om vinteren!

Mon ikke de fleste,-nok især kvinder,sætter stor pris på at få en buket.
I 2017 lancerede dansk supermarked et koncept hvor de i lighed med Euroflorist og Interflora,sender buketter ud.
Firmaet hedder Flowr og har en meget fin hjemmeside hvor man kan se de forskellige buketter og læse om den enkelte buket.Det bliver understreget at den buket man bestiller,ser ud som på fotoet.
Ifølge flere blogindlæg var en gruppe af havebloggere inviteret til event hos Flowr og gav deres bud på “ nye buketter “.Det har selvfølgelig også været muligt,at stemme på ens favoritbuket,som efterfølgende vil blive sat i produktion.
I anledning af vores svigerdatters fødselsdag igår,sendte vi en buket fra Flowr og hun sendte et foto af buketten,da hun takkede for den.
Jeg blev overrasket og synes ikke,at de to buketter ligner hinanden.Derfor sendte jeg fotoet til Flowr og de giver mig ret og beklager!
Hvad mon Claus Dalby,Bilkas mand og buketternes mester synes?Jeg er lige ved at tro,at han har designet den valgte og omtalte buket!

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Der har godt nok været en del reklamer for dem her i blogland og jeg synes det var nogle fine buketter der blev vist. Men det er da uheldigt både for konceptet og dem der har lavet buketterne, at de ikke lever op til det de lover. Buketten som din svigerdatter fik er da fin, men der er stor forskel i farverne.
mvh
Lene Bedstemorshave

Lises have sagde ...

Min svigerdatter synes buketten er flot og heldigvis for det.Men hun ved jo heller ikke hvordan den skulle have set ud!

Et ganske særligt år!-2020