Afsnit og opgaver i haven.

søndag, november 06, 2016

Krukker med vinterbeplantning.

Jeg har plantet nogle krukker til med planter,som jeg tror kan pynte indtil foråret.Nogle af dem står så jeg kan se dem fra køkkenvinduet andre står på forsiden af huset.
Planterne jeg har valgt er Thuja,Cypres,Rhododendron,lyng og Heuchera.Jeg kan senere pynte med nogle kogler og røde æbler for at gøre indtrykket "lidt julet"
Igår modtog jeg tulipanløg og narcisløg fra Bilka's Claus Dalby-sortiment.Det er en rigtig fin kvalitet og jeg vil en af de nærmeste dage lægge dem i krukker,som jeg vil overvintre i drivhuset.
God søndag aften!







4 kommentarer:

Jette sagde ...

Hej Lise.Dejlige planter du har valgt til at pynte her om vinteren
Alunrod har jeg mange steder........både i bede og krukker.
Skøn plante i mange forskellige farver.
Godaften Knus Jette

Høneballehaven sagde ...

Fin beplantning i dine krukker. Jeg har ikke mange krukker, men jeg har da en enkelt jeg skal have pyntet lidt på.

marie sagde ...

Tak for de gode ideer. Det ser godt ud.

dutchgardenstories@gmail.com sagde ...

Dear Lize, thanks for your kind comment. I am in love with your greenhouse! That must be a lovely background to your romantic garden. It can't go wrong, I am sure! I like to follow your blog. Groetjes Hetty

Et ganske særligt år!-2020