Afsnit og opgaver i haven.

torsdag, november 10, 2016

Løgudsalg i Bilka!

Det er så nemt at handle på nettet,-og man lader sig let friste.
Inspireret af andre bloggere,fik jeg lyst til at prøve løg i krukker igen.Udvalget af løg var ikke stort længere,men jeg valgte dels nogle fersken/orangefarvede dels lavendel/lillafarvede.Endvidere to forskellige narcisser.
Fra i morgen tidlig har jeg fri til midt i næste uge så planen er at tømme nogle af de krukker,som står i drivhuset og sætte løgene i disse.Jeg har købt tre poser af hver slags,så løgene kommer til at stå tæt.
Ser allerede frem til april/maj!







4 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Det skal nok blive fint, fine løg du har valgt.

Jette sagde ...

Hej Lise.Fine løg du har købt.Jeg har selv masser af krukker hvert år med tulipaner.
Genialt at man kan placere dem hvor man har lyst.
Godaften Knus Jette

dutchgardenstories@gmail.com sagde ...

/Dear lize, You can never have enough bulbs! To plant them in pots is a good idea. You can make a beautiful display in front of your window and enjoy the best of it. Looking forward to your pictures in April. Groetjes,
Hetty

HAVELIV sagde ...

Kære Lise.
I år har jeg også puttet løg i krukker og kommet film som låg. Det er jeg spændt på om det virker....
Du har valgt nogle flotte eksemplar af cd. Løg....så lykke med kuppet .
Kh. Grethe

Et ganske særligt år!-2020