Afsnit og opgaver i haven.

lørdag, november 17, 2012

Oprydning i " planteriet"

Det har været gråt og trist vejr idag.Da jeg omsider gik ud erfarede jeg snart at det var hundekoldt.
Men der er mange hængepartier,især oprydning,såvel inde som ude.
Jeg valgte at rydde op i "planteriet".Det er et kombineret redskabsrum og planterum.Jeg har tørret georgineknoldene her så nu kunne jeg få det meste af jorden af dem.En af de nærmeste dage putter jeg dem i brune papirsposer med spagnum og lægger dem i stabelkasser.

Jeg havde nogle Iris-og Ranunkelløg,som jeg valgte at lægge i potter.

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Hej
Jeg opdagede lige din blog. Lidt spændende jeg kommer oprindelig fra din landsby, efter hvad jeg kan regne ud
Med venlig hilsen
Lene Jensen Nordjylland

Lises have sagde ...

Hej Lene!
Nu bliver jeg nysgerrig.Bor du stadig i nærheden af Fjerritslev?
Lise

Lene sagde ...

Hej
Ja jeg bor i Hjortdal
med venlig hilsen
Lene

Marianne Selvig sagde ...

Hej Lene

JA mine knolde ser ud som om de klarer endnu et år. Har nu også tænkt mig at eksperimentere med at så og stiklingeformere....

Kendte ikke din blog ret godt - nu har jeg tilmeldt mig! Tak for din besked på min blog - det er dejligt at stifte nye blogbekendtskaber!

Et ganske særligt år!-2020