Afsnit og opgaver i haven.

mandag, november 26, 2012

Øvelse gør mester!

Det er jeg langtfra,men jeg prøver.
Jeg købte min IPad i januar 2012 og havde tidligere kun lånt min mands computer til at handle lidt på nettet,betale regninger og læse haveblogs.
Da jeg først fik min egen har jeg brugt timer i selskab med den og lysten til at få egen blog opstod.
Det har været spændende og da jeg langt om længe fandt ud af at lægge billeder ind var jeg nærmest euforisk.
Billederne har jeg taget med min IPad ,men nu er motiverne i bogstaveligste forstand ved at "visne" .Fotografen hjemme hos os er min mand og igår fandt jeg ud af hvordan jeg kan bruge hans billeder.


Her kommer en smagsprøve.Det giver forhåbning om sommer nu i den mørke tid.

3 kommentarer:

Hanne Tilst sagde ...

Dejligt med flere billeder. Skønt at blive mindet om, at det bliver sommer igen.

Høneballehaven sagde ...

Ja der er ikke så mange motiver nu, men godt du har fundet ud af at bruge din mands billeder. Dejligt med lidt sommer.

Staudefeen sagde ...

Ja, og det ser jo godt ud :-) Jeg har selv lige købt en Ipad (egentlig som gave til Peter, fordi han har hjulpet så meget i år (igen i år!)), meeen... må da indrømme, at jeg næsten ikke kan slippe den ;-)

Kh. Marlene

Et ganske særligt år!-2020